Det är fan inte sant!! ♥

Jag hittade PRECIS min älskade klocka!! Jag hade det på känn alltså!!

Det var bara det att jag inte ville leta för mycket.. för OM.. det nu skulle va så att jag leta och leta och inte hittade den.. skulle jag få börja inse att det verkligen var borta!!

Nu hade jag sånt jävla flyt... hade jag inte tänkt en gång till hade jag förmodligen inte hittat den på VÄLDIGT VÄLDIGT länge... :)

Jag skiter till och med i att jag är ful och osminkad på korten....Så glad är jag just nu! kan ju låta töntigt.. men tänk Er själva att tappa bort något man tycker om och som man fått i present. :(

WOHOOO!


Tror jag ska sova med klockan på i natt!!


Kommentarer
Kecka

Vart var den då? :)

2010-02-04 23:20:24
URL: http://keckan.blogg.se/
Helena

Vad skönt vännen !! Hoppas att allt är bra med dig. KRAM KRAM

2010-02-05 08:37:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0