Härliga fredag!

Ja, det får man ju lov att säga faktiskt! Så himla skönt att veckan är till ända och att C-H har kommit hem. Jag har sagt det förut, men säger det igen. Det går så SJUUUUKT fort när man tänker tillbaka på de senaste 5 veckorna. Även om man tycker att vissa saker hände för väldigt länge sen så går tiden ändå väldigt fort. Känner Ni inte igen det??

Om ca 1½ timma ska jag påväg på massage och efter det tänkte jag faktiskt ta helg. Försov mig visserligen i morses, så att jag inte kom hit förens strax före 09.00, men det är ju ändå fredag och rätt så lugnt. Så jag unnar mig det idag.

Jo.. jag vaknade lite sent idag kan man ju säga.. Haha... Hade ställt klockan på strax före 06.00, så att jag åtmindstone kunde hinna med några snoozningar innan Classe skulle börja skälla ut mig. *ler* Det ar bara det att jag kommre inte ens ihåg att klockan ringt över huvud taget. Inte heller C-H hade hört något. SÅ frågan är om den verkligen ringde??

Jaag vaknade i alla fall av mig själv å tänkta att åhååå så skönt.. jag vakande utan klockan...Men tyckte att det var liiite för ljust ute för att vara kl 06:00! Tittade på mobilen å såg att hon var 08:00.

Snacka om sovmorgon! Tur är ju ändå att jag inte har nån speciell tid att passa på morgonen.. (även om man nu kanske inte skall dyka in vid lunch) Men jag skyndade mig i alla fall upp, gjorde mig i ordning å rusade till jobbet.

I kväll blir det tacos och tv...för i morgon bär det av! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0