This is the day...

Nu är det inte många timmar kvar tills Classe dyker in genom dörren... Heregud.. 5 veckor är redan över. Det är sjukt vad fort det går alltså.

Han kommer ju hem väldigt sent, men fick ändå åka med ett tidigare plan än planerat.. så i stället för att komma hem vid 03.00 tiden i natt så kommer han hem runt midnatt i stället. Får väl se om jag orkar hålla mig vaken eller om jag somnat. Men om jag nu somnat så lär jag ju vakna...förhoppningsvis.. så jävla hårt kan jag ju inte sova, så att jag inte hör att nån kommer in i lägenheten. För då måste jag nog sätta upp larm. :)

I morses var jag å träffade min PT..så nu jävlar köööör vi!! Har en upföljning om ca 3 veckor och då ska vi göra konditionetest å lite andra tester.. SÅ nu gäller det att ligga i och prestera.. Även om nu C-H har kommit hem. Jag får helt enkelt dra med mig honom också!

Kvällen har bjudit på spinning och vattengympa mage/rygg och så lite sol på det. Nu har jag käkat lite kvällsmat å kollat på tv. Och så  mycket mer tänker jag inte göra idag.

Ha en bra kväll... I morgon är jag inte gräsänka längre!! ♥

Kommentarer
Karin

Åh va härligt! Mys för hela slanten då :)

2010-02-11 14:13:38
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0