Gammalt & Nytt...

Var nere i förrådet förut och letade efter en grej... när jag fick syn på en påse med grejer i från mormor. Då det snart gått ett år efter hennes bortgång, var jag tvungen att kika lite... å lukta lite... på några saker. Tänk att lukt kan finnas kvar så länge... :)

Jag hittade en liten ask som jag öppnade... och där i låg ett av mormors silverarmband. Jag kände genast att jag nu skulle börja använda det.

Jag kommer, varje gång jag sätter på mig armandet, att tänka på mormor.. och jag tror mig veta att hon tänker på mig också vid dessa tillfällen. :)

Å se så fint det blev.

Mormors armband är det som "ligger" ned...

Visst är det underbart när man kan blanda gammalt och nytt. (Obs..mobilkort)


Kommentarer
Kecka

Åh vad fint det var! Det måste du ju använda massa nu :) Kram

2010-01-22 11:19:18
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0