Lite pengar till kassan..

Haha.. Det lönar sig  och klaga!! :)

Jag berättade ju om min hemresa efter jul.....Från Kga tillbaka till Thn! 

Och när jag kom hem hit, så drog jag iväg ett mail till Sj på prov.. för att se om jag kunde luska ur dom lite pengar.

Nu blev det ju inte speciellt mycket.. men det är ändå nå´t för lite sveda och värk! Och jag måste ju säga att jag hade klarat mig utan dessa pengar också.. men ändå! Detta känns ändå rätt.. så mycket krångel som dom orsakar hela tiden! :)

Med risk för att låta snobbig kanske.... men jag ser det som såhär.. Förseningar är ok.. men sketungar i 1:a klass Det går bort! Så denna fjuttiga 100 lapp är för min frustration från Karlstad till Åmål där jag satt och störde mig på "töntiga tonåringar". Därefter böts det ju till buss.. å det var väl ändå ok... förutom "chipstjejen".. Men men.. det kan jag leva med! :)

Brev från SJ

Tack för att du har kontaktat oss.

 Vi beklagar den försening som uppstod i samband med resan 2009-12-28.

 Beroende på hur stor förseningen är ersätts du enligt följande:

  • 60 - 119 minuter ersätts med 25 %
  • Mer än 120 minuter ersätts med 50 %

Enligt vår restidsgaranti återbetalar vi 109 kronor. Ersättningen beräknas på SJ-delen av biljettpriset och omfattar inte eventuell resplusdel. Pengarna kommer att betalas tillbaka till det konto som biljetten köptes med.

Med vänlig hälsning

SJ AB


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0