Snart så...

.....är det inte långt kvar innan den här sketagen är över. Vill du inte höra den här informationen igen så kan du sluta läsa nu. För så här kommer det vara dom flesta av tisdagsinlägen.

Jag har egentligen inget att säga här heller, så varför jag ens sätter mig här och bara pratar massa skit har jag ingen aning om. :) Avslutade i alla fall denna dagen med ett spinningpass där jag tog i så jag trodde att min vad skulle spricka ett tag... men det gjorde den inte. VILKEN TUR!! :)

Nu ska jag duscha..men funderar egentlgen på att gå å sola... känns lite skumt att duscha å sen sola.. för att sen duscha igen.

Vilka I lands problem alltså...Men jag tror jag skiter i solningen å minskar risken för canser..jag kan ju alltid kleta in mig i lite brun utan sol... eller ta solningen en annan dag.

Nu ska jag försöka bli på lite bättre humör och ladda infö onsdagen... för det är minsann en bra dag det. ;)

Men SKIT också.....

..Nu kom jag på att jag glömt at handla idag OCKSÅ...Ni ser.. Tisdagar är INTE min dag. Nu har jag ingen frulle tills i morgon bara för det. Jaja.. jag får gå förbi pressbyrån i morgon å köpa lite mjölk.. för på kontoret har jag i alla fall så att jag kan göra mig lite havregrynsgröt. :)

Hej för nu då!



Passar på att lägga in en skitsnygg bild såhär på tisdakvällen också... bara för att göra allt lite jävligare till!!

Kommentarer
Kecka

Hihi..vilken rolig bild :) Vilket program gör du dom där bilderna i? Kram

2010-01-19 21:40:56
URL: http://keckan.blogg.se/
Mia

"Programmet" finns i min webkamera.. :) Man kan bli hur festlig som helst!

2010-01-20 07:55:28
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Olle

Ånej försök inte det behövs inget program det är ju så du ser ut eller ?

2010-01-20 14:02:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0