Tack och god natt..

Låååång dag i dag faktiskt. Själva dagen på jobbet gick rätt fort i dag faktiskt, men sen ...efter lite handling och stress till gymmet, så har kvällen kännts VÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT lång måste jag säga. Och jag kom ju på varför..Det är ju Tisdag. :)

Men nu är den över och vi går mot onsdag å nedräkning för helg. :) Jag gillar mitt jobb, men det är allt göt tå va ledig lite alltså! :)

Ja, idag efter jobbet blev det ett spinningpass på 45 minuter och jag var halvt (observera..ej HELT) död efteråt som vanligt eftersom jag tydligen hela tiden måste börja om...sluta...börja om... sluta och börja om hela tiden... Jag kommer ju lixom aldrig in i någon rutin. Det blev ju inte heller lättare när min kollega Marcus sa till mig att det tar 12-13 veckor att få in en rutin (sådär lite på skoj).Tack Mackan!! Inte konstigt att det är så lätt att ligga på soffan då! :) Men men...jag gör som tidigare och ger det en chans. Jag är väl en av dom "tjockisar" som återigen tittat mig i spegeln (som många uttrycker sig överallt) och insett att någon nu måste hända. Det är inte många som tror på oss direkt, men det är väl bara att visa motsatsen!! Så det så!

Nu har jag krupit ner i sängen för att försöka somna och brevid mig ligger två stora kuddar som Ni ser.... Dom symboliserar Classe nu när han är borta...



Är det gött att sova sked med två kuddar??

Det kanske Ni kan få svar på en annan dag. :)
God natt...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0