Mellanmål

Var nere till torget förut och hämtade ut ett paket från H&M och passade då på att köpa lite jordgubbar till mellis!!

Mums!!

 

Idag måste jag säga att jag känner mig på lite bätte humör ändå! Kanske var det tisdagsvibbarna som spökade i mig igår bara. Jag vet itne.. Gav mig i alla fall ut på en liten, med betoning på liten, löprunda i går efter jobbet för att få rensa tankarna. Det kändes att jag vart sjuk och att jag fortfarande är snuvig pga det samt allergi gjorde det itne lättare för mig. Dryga 2 km orkade jag i värmen.. sen gav jag faktiskt upp. Jag hade allt orkat mer, men då jag sprang fel blev jag så trött på mig själv att jag gav upp å tänkte att det ändå var bättre än inget.

Blåsan under foten kom tillbaka i vanlig ordning och det gör ju inte saken bättre det heller... men jag ska köpa compeed eller vad det heter å ta på mig mina speviella löparstrumpor, så ska jag nog klarar av ett par kilometrar i dag också! :)



Kommentarer
Carolina

Känner så väl igen mig i ditt tisdagsinlägg....vissa dagar är bara skiiit, utan någon egentlig anledning. Men just tisdagar tycker jag är den värsta dagen på hela veckan!



Det blir inte bättre av att sjömannen ringer hem och har en lika dålig dag...då är allt nattsvart =)



Men som tur är det vänder det lika fort. Hoppas jordgubbarna smakade gott!

2010-07-07 13:16:19
URL: http://sjomanshustrun.blogg.se/
moa

jag sitter & mumsar i mig massor nu-riktigt svenska jordgubbar med socker,bättre kan de inte bli!:D

ha en toppen fin dag,kramar

2010-07-07 13:20:53
URL: http://justmoa.devote.se
freja

gud va gott..

2010-07-08 10:33:43
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0