Aaatjhoooo!

Det är inte töpp kan jag lova när man både är förkyld och allergisk. Tror jag äter varenda piller..och tar varenda nässpray som går nu. Ärligt talat alltså. jag ser ju ut som Rudolf med röda mulen snart. Vill bara att denna skiten ska ta slut.

Allergin är den värsta... det finns inget värre när ögon rinner... näsa rinner... man känner sig tjock i hela huvet och det kliar i hals, gom och öra. Jag blir tokig. Men från och med nu ska jag bli duktig att preparera mig med en tablett om dagen å så får vi se om det blir bättre!?

Midsommar har annars varit bra.. den spenderades ute på kusten som planerat, men tyvärr inte i vår båt. :(  det blev ju bra nu med, men eftersom det var lovat och planerat att vi skulle få i den å hinna göra i ordning den nu innan Classe åker, så blev man ju rätt besviken. Men men.. det är inget att göra åt nu.

Nu väntar 4 veckors jobb till å sen är det semester... Classe åker ju ut i morgon igen.. Tro det eller ej... å när han kommer hem är vi väl förtjänta av lite semester på kusten. :)


Kommentarer
Jessica

Känner igen detta!! Inge kul alls =(

2010-06-29 20:04:03
Carolina

Hej igen,



Verkar som vi lever på samma "schema", för min sjöman åkte imorse :)

2010-06-30 08:51:27
URL: http://sjomanshustrun.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0