Du och jag Carola!!

Jag gillar verkligen inte all uppståndelese runt omkring TÖNT Viktoria och TÖNT Daniel. Jag är så trött på det så jag kan spy!! Att dom dessutom ska ha första parkett när jag borde haft det stör mig ÄNNU mer! :(

Vad jag däremot gillar.... är den här underbara människan. (vet att några nu skakar på huvet och skrattar åt mig) Kan inte råför det, men I just LOVE her. Och i detta fallet hade jag önskat att det var jag som satt där och fick denna sången sjungen till mig ♥ (och inte till "domsomfårmestuppmärksamhetihelavärldenjustnu")




Carola är bäst!

Kommentarer
Helena

Jag gillar henne med!!!!!! Hon är BÄST...

2010-06-08 11:17:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0