Host och snuv...

Då var det konstaterat.

Ingen halsfluss denna gången som tur var!

Efter en kväll och en natt jag helst vill glömma, så ringde jag till jobbet i morse och sa att jag idag stannar hemma. Efter det släpade jag mig upp och iväg till vårdcentralen där jag blev sittandes i en timma innan jag fick träffa doktorn. Kändes som en evighet, men har man otur så kan man bli sittandes ännu längre, så jag ska väl inte klaga. Hur som hest så är det nu bra för mig att vila och ta det lugnt.

Har precis fått i mig en 1g alvedon och jag känner nu att den börjar verka...vilket är skönt. Kanske att man snart kan orka sig upp ur soffan och tag i nånting. Men vi får se..det blir väl inga större ansträngningar.

Tråkigt att vara sjuk... men huvudsaken är att jag blir frisk tills på fredag då det ju är midsommarafton!

Kommentarer
Kecka

Krya på dig! :)Kram

2010-06-23 11:26:31
URL: http://keckan.blogg.se/
Jenny

Usch o fy, inte alls roligt att vara sjuk. O speciellt inte inför midsommar. Krya på dig o ha en riktigt mysig midsommar iallafall. Kram!

2010-06-23 12:01:55
URL: http://jennyler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0