Ingen förbättring

Buhuu... precis hemkommen från en mardrömsdag på jobbet. Vad jag gjorde där övre huvud taget kan man ju fråga sig, men är man envis och rastlös som jag, så går man dit och gr sitt bästa ändå.

Gick dock hem tidigare för att jag kände att jag behövde hem och vila...och förhoppningsvis känns det bättre i morgon igen. Vaknade i natt och hade över 38 i feber. Yr och nyvaken letade jag upp lite verktabletter och kunde sedan somna om igen. När jag vaknade strax före 06.00 igen, hade tempen sjunkit till 37,5, så då täönkte jag att jag ändå gör ett försök att komma iväg.

Och tack vare verktabletter har jag faktiskt klarat igenom mig dagen...men nu...blir det inget annat än soffan och sängen. Det är en sak som är säker... Kanske att jag ska ta mig en varm whiskey...det ska ju va bra har jag hört.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0