Black Jack!

Ja, gårdagens eftermiddag/kväll sprang iväg som jag anat! Först blev det som jag skrev våfflor med grannarna...Mums! Lyckades trycka i mig 2 ½ st... eller granntanterna lyckades trycka i mig 2½ kanske man ska säga. :) Snabbt efter det så blev det en tur ut till Överby för att fixa naglar! Resultat ser Ni här:



Svart manikyr med silver och strass!! (syns sådär iofs)

Efter naglarna var gjorda sprang jag in och tittade på en väska jag sett på vägen in till ProfessioNails, men när jag tittade närmre på den så kändes den sådär.. så jag avvaktade. Hann med CUBUS också där jag var tvungen att inhandla lite kajalpennor och läppglans och shit! (det är dyrt att se snygg ut). Sen var det bums iväg hem för att hinna till spinningen 19:30. Och jag hann...

Resten av kvällen spenderades i söffa!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0