Det blev ett par skor!

Två grejer är nu avklarade på listan... dock har en tillkommit!!

Hämta kameran som varit inne på lagning!

Men jag fick mig i alla fall  ett par skor i går, och idag har jag även hunnit hämtat bilen som varit inne på lackkonservering mm. Mycket fin är den nu! (Classe..jag får ta bild och skicka till dig om du vill se) Och två grejer är bättre än ingen. :)



Snart ska jag även bocka av en tredje grej på listan. Nämligen min nagel! Och kanske,om jag har tur, så finns det även en liten tvätt tid till mig.

Sen är det hem och packa inför morgondagen och så ska jag nog städa lite så att det är riktigt helgfint när jag kommer hem igen. :)

Hinner jag allt detta, så är ju nästan hela listan avbockad. Bara träningen som blivit lidandes. Och OJ så ledsen jag är för det! :)


Kommentarer
Kecka

Åh jag vill oxå ha Converse...vita..vet dock inte om jag ska ha höga eller låga.

2010-05-05 21:26:29
URL: http://keckan.blogg.se/
Jenny

Åh, sånna skor har jag också tittat på...Me like, me want!

2010-05-06 11:27:44
URL: http://jennyler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0