I natt...

...blir en såndär konstig natt, när man inte kommer kunna sova ordentligt. :(

I morgon är det åter igen dax för Classe att mönstra på och jag blir ensam. Det känns alltid lika tungt dagen och timmarna innan, men samtidigt så går det ju också över ganska fort som tur är. Så fort han har åkt så går det ju bara fortare och fortare tills han kommer hem igen. :)

Många säger att det känns som att dessa 4:a veckor verkar ha gått så fort, men jag känner att den har varit helt perfelt. Denna omgången har vi ju hunnit hitta på massor tillsammans och haft det superkul. Och jag är verkligen lyckligt lottad måste jag säga.



Men nu har jag ju inte tid att spendera massa tid här.. det finns ju faktiskt någon annan som är värd att spendera dom på, så vi hörs när vi hörs!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0