Nu jäklar...

...är jag tillbaka.



Kameran är fixad och ny dator är köpt! Denna gången MED försäkring...då visst olyckor även kan drabba den bästa. :) Ska bli skönt att kunna blogga och surfa runt fritt utan att behöva gå ut via mobilen eller förlita sig helt på jobbdatorn. Och nu när Classe är borta är det ju katastrof att vara utan dator. Att jag har klarat mig såpass länge ändå är nästan ett under tror jag. :) Men...internet finns ju runt omkrong oss hela tiden och man har nästan tillgång till det på något sett, så på nåt vis går det ändå. Men nu är jag som sagt tillbaka, så nu kör vi!!

Jaha... någt är fel... antingen så är det fel på blogg.se, eller så är det nån inställning som gör att jag inte kan ladda upp bilder. VARFÖR....ska det alltid krångla. Lika fort som jag blev glad över ny fator blir jag nu less! :(

Uppdatering: Nu funkar det som det ska... det var nog blogg.se som hade nåt krångel!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0