Mini svensexa för Marcus

I går hade vi arbetskamrater ordnat en liten överraskning åt Markus som ska gifta sig på lördag. Jag skrev ju om det i förra inlägget. Anledningen till att jag skulle in och träffa dom i tisdags var för at jag ska köra dom till och från kyrkan i vår bi.l Var då tvungen att kolla in lite vart jag ska köra osv.. då jag inte är så hemma i Uddevalla.

Men åter till gårdagen då Markus blev rejält överraskd när han trodde att han skulle åka hem men istället fick en påse kläder att ta på sig. Efter lite småtankande på jobbet begav vi oss in till stan för att äta och festa lite. Ingen direkt allvarlig svensexa utan alldeles lagom på en onsdag.

Fast...det var nog tur att brudgummen var ledig idag. ;)

Då jag inte vill hänga ut mina arbetskamrater i bloggen så är det kanske inte dom roligaste korten, men det är ändå ett litet smakprov från kvällen.


Lite förfest på kontoret


Detta bälte hade från början en hel del småflaskor påhängda...(många hade här redan druckits upp)



Markus kör en svärdshow


Delar av gänget


Massa god mat


Tomma glas tyder på en lyckad kväll... :)

Som sagt! Mycket lyckad kväll som avslutades i lagom tid för att i dag vara pigg och fräsch för att gå till jobbet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0