Vad ska jag välja?

Jag har lite grejer jag skulle behöva göra i dag och i morgon, men tiden räcker inte riktigt till känns det som. :(
Åker till Stockholm tidigt på torsdag morgon och kommer inte hem förens fredagkväll, därav lite tight med tid.

Det som ska göras... eller som skulle behövas göras är:

Köpa en ny dator (Classe har lovat mig en ny dator och nu måste jag bara se till att köpa den också)

Kolla på nya skor

Hämta bilen... som varit inne på recond

F ixa en nagel som gått av...hinner nog inte fixa alla men måste ändå fixa den trasiga innan Sthlm

Träna

Tvätta

Sola

Packa

Vissa saker kan man ju kombinera, men vissa saker tar också lite längre tid än andra och vissa saker kan jag inte göra förens jag hämtat bilen + att vissa saker måste utföras inom en viss tidsram som är lite svår att hålla när man har mycket på jobbet också!!

How to do?? :/


Kommentarer
Anonym

Nu fixar jag inte det här längre ... Nog för jag vet att du är en av båtfolket nu, men jag tror inte att du talar om båtens för???



Skriv förrän - inte förens! Puss, Puss N-N



Stressa inte - utan gör en sak i taget! Precis som jag brukar göra!!! :)

2010-05-05 08:46:47
Mia

N-N: Haha.. Tack för upplysningen. Brukar få skäll av Classe att jag aldrig läser igenom det jag skrivit, och eftersom det inte finns nån stavningskontroll så blir det tyvärr såhär då! :( Lovar att jag ska bättra mig!

2010-05-05 08:53:19
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Kecka

Men..köpte inte du dator nyss? Hoppas du får kul i Tokholm :) Kramen

2010-05-05 14:12:02
URL: http://keckan.blogg.se/
Mia

Kecka: Jo, men det gick visst sönder! :) Och tack så mycket.. det ska jag ha!

2010-05-05 14:26:37
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0