Yoho..

Om jag har dött? Nej.. jag har visst bara gått i ide! :)

Inget speciellt har hänt direkt på dom här dagarna så jag har bara inte tänkt på bloggen så mycket. Var hos min PT i onsdags och fick ett nytt pass... och efter att han körde skiten ur mig så har jag nu gått med träningsvärk i 3 dagar. Torsdagen spenderades hemma...ledig... i soffan. :) Och i går blev det lite jobb på fm, för att sen ge sig av mot Kga.

I går var vi hos fredrik och Lotta och grillade. Mycket gott och trevligt. Och idag ska vi iväg till pappa och äta. I morgon blir det besök hos mamma... och så hade jag tänkt försöka klämma in några kompisar också. :)

Jaja... här har Ni mig! :)

Kommentarer
sb

Låter kul.

2010-05-18 18:14:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0