Får se hur det blir idag!

Det blir nog lite ändrade planer idag. Det har snöat hela natten och snöar fortfarande så vi har uteslutit kusten och båten helt och hållet. Känns liksom bara onödigt att sladda dit när man inte behöver. Bättre å ta det en annan dag i stället.

Göteborg och barnvagnsbesök har vi inte riktigt bestämt oss om än. De stora vägarna är ju säkert okej, men det man vet ju fan aldrig om andra har satt på sina vinterdäck eller inte. Förmodligen så har dom det, men risken finns ju att det finns nån dumbom där ute som gillar att leva farligt.

Jag vet inte vad det är, men något i min kropp bestämmer sig för att jag/vi ska vakna kl 05.40 varje morgon... så också i dag lördag. :( Var ju då tvungen att ta min trötta tunga kropp å gå ner och kisselikissa då någon tydligen tycker att det är kul å trycka på blåsan är det blir lite långtråkigt där inne i magen. :) Men jag somnade sen om och vaknade kl 08:00. Och med tanke på att jag somnade kl 22.00 i soffan i går så har jag fått rätt bra med sömn tror jag.

Sen måste jag ju bara fråga (samma som på FB) om jag är den ENDA PERSON i hela detta avlånga land som INTE GILLAR Jay i Idol?? Verkar ju som att folk avgudar honom...Själv är jag trött på hans hesa skrapiga röst å tycker det är dags att han åker hem snart. Att han sen åkte fast för knarkinnehav för några veckor sen gör det inte bättre. Ska man vara en fjortis IDOL får man fan skärpa sig!!!



Tack för mig!

Kommentarer
johanna a

taack ! :)

2010-11-20 10:22:15
URL: http://jhoannaa.blogg.se/
Linda

Äntligen nån mer än jag! Han ser ut som em slusk o beter sig tydligen även som en! Näe idol har tappat mig som tittare i år. Trevlig lördag o hoppas ni hittar barnvagn. Vi ska nog köra på en emmaljunga city cross med quadrolift. :)

2010-11-20 14:19:55
URL: http://minbebis.com/sesamsresa
Tormodmolly

Nice site, welcome to my

2011-07-20 10:10:27
URL: http://tormodmolly.blogh2o.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0