Fläta VS Knut 0-1

Herregudilainen.... vad skönt med FREEEEDAG!!! Jag ska bara rå om mig själv i helgen och njuuuuuta i fulla drag. I morgon ska jag iväg och fixa naglarna igen och när jag ändå är i farten tänkte jag kolla lite på barnvagnar och bilstolar. Classe ska ju givetvis vara med och bestämma, men det skadar ju aldrig att kolla och ha några förslag.

Dagen på jobbet har varit bra...vilken den ofta är på fredagar. Fick besök av "Nillas" sambos söta dotter med kompis som ville få lite hjälp med hur man fixar till löshåret på bästa sätt.  Vi satte fast hår testerna i håret och avslutade med en snefläta som passade henne jättebra! Hoppas bara hon tyckte det själv också! :)


Själv började jag också morgonen med en fläta men blev inte riktigt nöjd, så det slutade med att det fick bli en slarvig knut i stället.

Dagen avslutades med lite fika som Palle hade fixat. Riktiga "negerbollar"(alltså Delicatobollar).... Ursäkta mitt ordval på den bakelsen.. men de kommer, oavsett hur rasistiskt det än må vara, alltid heta negerboll för mig!!! Hade nån döpt en bakelse efter vår hudton hade jag bara varit stolt!


Kommentarer
Karin

men det heter ju negerboll :)

Ja jag e supernöjd son alltid!

2010-11-05 18:46:46
URL: http://lillak24.blogg.se/
Kecka

Både knut och fläta var fint! :)



Och ja..negerboll kommer det alltid heta för mig med ..hehe

2010-11-09 17:04:12
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0