Footloose!

Classe är ju inte helnöjd över mina sko inköp men jag tänker inte ljuga och gömma saker som jag vet att många andra gör inför sina sambos.. Jag visar stolt upp mina inköp och tar dom små svordomarna, att han inte får nån plats här hemma med sina grejer, med en nypa salt. ♥


Och jag höll mig faktiskt bara till ETT par skor.. och jag behövde VERKLIGEN dom här då jag behöver ett par ordentliga (låga) kängor nu i vinter med tanke på mitt tillstånd. :) Dom höga klackarna är inte att rekommendera när det blir snö ute och ABSOLUT inte med tanke på mina balans vintertid... jag kan inte alltid ha stövlar på mig.. och jag kan heller inte hålla på att gå runt i tennisskor varenda dag!!




Jag är väl inget jättefan av boots... tycker nästan att dom är lite fula... men dessa fick det bli ändå!! Varma och sköna med rejäl sula!! Fyfan va ansvarsfullt för både Mia, bebis och fötter!!


Kommentarer
Classe

Lasta på bara...vi är ju nyrensade så det finns plats för mer...

2010-11-07 18:33:48
Mia

Ha ha.. ja, det har du ju rätt i ! Tack!!

2010-11-08 07:35:24
URL: http://miapiafias.blogg.se/
helena

Jag tyckte att dom var kanon snygga. En tjej behöver ha mååånga skor :-) och väskor.

2010-11-08 09:15:57
Kecka

Det var ju jättesnygga!!! :)

2010-11-09 16:58:52
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0