Hösten när den är som värst!

Inte nog med att det reganr ute... det blåser ta mig fan storm ute också. Ett riktigt innersittarväder alltså. Så konstigt väder idag... I morse verkligen ÖSregnade det ute, men sen idag så har det varit uppehåll och lite sol...och sen när jag slutade så stod det som spön i backen igen. Men det är klart...nu behöver man inte ha dåligt samvete för att man sitter inne.

Ska köra en liten röj här i lägenheten också då jag i morse körde en "dra fram så mycket jag bara kan utan att ta undan efter mig"!! :) Men det går nog fort... började lite förtr och nu är nedervåningen klar... ska bara upp å bädda, slänga lite kläder i tvättkorgen och plocka ur och i diskmaskinen också, så är allt i box!! :)

Nu är jag hungrig...som jag alltid är när jag kommer hem.. och Jessica min vän hade skrivit om spagetti och köttfärsås på FB och jag blev så sugen att jag måste laga det till middag nu! :)



Mums!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0