Hungrig...hungrigare...hungrigast!!

Kan man äta hur mycket som helst vissa dagar eller??

Idag tror jag fasiken det alltså!! För idag har min mage kurrat konstant tror jag sen kl 09:30 och sen dess(på 1½ timma) har jag hunnit stoppat i mig:

*Två hårda mackor
*En dl fil med musli
*En halv avocado
*En (stor) banan




Skulle jag rapa nu så skulle jag förmodligen kunna stoppa i mig en halv ko också!

Vart tog den där "lilla" aptiten vägen som jag startade denna graviditet med? Inte är den här någonstans i alla fall...men säg till om Ni hittar den för om det ska vara såhär i fortsättningen så kommer jag inte bara gå upp dom 0,5-1 kg i veckan fram till BF utan jag kommer svälla upp till en dubbel Mia!

JA.... ja vet.. man behöver äta mer när man är gravid, men man behöver väl inte gå runt och vara konstant hungrig för det?? Det värsta är väl att sötsugen snart sätter in också... och då blir det inte roligt. Men det är väl då man ska skylla på "det där" att man ju faktiskt äter för TVÅ!!

Kommentarer
Carolina

Hahaha...är så skoj att läsa för jag känner igen mig så väl. Men det går över =) iaf för min del. Men man blev lite fundersam när man tryckte i sig:

* frukost

* brunch

* lunch

* middag

* ev. sen middag

* kvällsmat....



Nu är aptiten mer på en hanterbar nivå!

2010-11-08 08:30:05
URL: http://sjomanshustrun.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0