Jag är som jag är...


Fin låt!


Vaknade kl 06:15....wohooo.... behöver nog sova middag idag tror jag. :)

Godmorgon då!!

Somnade i går kväll på soffan efter Måns Möller och vaknade till vid 00:30 tiden igen.... Kan säga att det var raka vägen till sängen då...förutom en liten förbipassering av tjottaletten. Men tro inte att jag orkade ta bort varken smink eller borsta tänder.  NO NO NO.... sängen hägrade!!

Tyvärr händer det här kanske lite för ofta när jag är trött, men hallå.....I´m not perfect!!!

Nu ska jag tvätta bort smink...borsta tänderna...tro det eller ej...gå ut å gå lite och efter det göra mig i ordning för att sedan sticka ut på lite shopping. Kom ju precis på att jag har massor att handla idag. Födelsedags presenter till mammi som fyllt år.. å så ska ju kusin Ullis och Petter ha dop för deras Olivia nästa helg, så en dop present måste också inhandlas såklart!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0