Jag är inte rädd... jag kan flyga!

Nu handlar det bara om timmar kvar tills vi sitter på planet från Köpenhamn till Dubai. Kom precis hem från vår sista lilla promenad i kylan och tanken på att man i morgon går på sand i stället för snö är obeskrivlig.

Kotten, jag och Classe är laddade... Den lilla rosa är snart färdigpackad...så också handbagage... Nu är det bar sista laddningen kvar.

Sen DRAR Vi!! :) Wiiiie.....


Mot Landvetter!

Jag ska försöka blogga så mycket som jag kan, men det verkar som att internet är sviiiindyrt där nere, men hotellet har datorer i lobbyn att låna, så några inlägg ska jag allt försöka få in.  Så gör mig nu inte besviken och lämna mig i veckan bara för att jag lämnar Er kvar här i kalla Sverige!! :)

Uppdateringar kommer... I promise!!

Kommentarer
joi

Gud vad härligt. Ha det så himla gött!!

2010-11-27 18:17:04
URL: http://frokenjoi.blogspot.com
Karin

Hoppas ni har det fantastiskt!!!

2010-11-30 18:28:47
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0