Karlskoga Lucia 2010

Om Ni bor i Karlskoga/Degerfors och har tidningen så tycker jag att Ni ska rösta på kandidat Nr 6, Emma Lundberg.

Det är nämligen min extramamma:s kusins barn!! Och därför hejar jag ju såklart extra mycket på henne! Sen är hon himla söt och kan sjunga också.. precis dom egenskaper en Lucia ska ha ju! :)



Snodde med mig två talonger från Kga tidning när jag var hemma i helgen så att jag och Classe  också skulle kunna rösta!

Se så... klipp nu ut en talong och rösta!!! :)

Kommentarer
Thomas

Lika snäll å omtänksam som vanligt! =D



Ha det så bra å var rädd om magen!

//Extrabrorsan (Extramammans kusinbarns pappa....)

2010-11-25 16:36:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0