Lite nytt BLING BLING!



Är det något jag går i gång på så är det övertrevlig och falskfjäskig personal i butiker...Jag blir tyvärr tvärtom då och i stället nonchalerar dom totalt med deras fjäskiga kommentarer.

Vet Ni vad tjejen i butiken bla sa...(hon tjötade ju järnet hela tiden) när jag kom fram till kassan?

-Heeeeej! (vaddå hej... jag pratade ju med henne för två sekunder sen)
- Du ska inte ha ett armband till dessa också?

- Nej, det ska jag inte...

-Inget annat du skulle vilja ha? (öhööö... då hade jag väl tagit det INNAN jag ställde mig vid kassan eller)

-Nej.. inte det heller!!

Hon småpratar lite och säger att jag bla har såååå hiiimla snygga naglar, och vad snygga dessa örhängen är osv....och så kläcker fröken övertrevlig (faktiskt lite surt då hon märker att jag inte går på hennes säljtaktik....

-Tänk på att du ska ha en stor matchande ring när du bär dessa!!!

Fuck You....INGEN talar om för MISS ACCESSOAR hur man matchar olika smycken!! Om hon nu kan övertala andra att köpa upp halva butiken pga hennes falska trevlighet så FINE.. men jag SPYR på såna som henne.




Punkt Slut!!

Kommentarer
Alexandra

åååh, jag vet exakt hur det där är.

jag blir galen, kan gå därifrån.

likadant när personal står sur, ointresserade eller typ snackar med andra i personalen om vad som hände i helgen.

Då har jag bara lust att säga ; Det finns många som önskar att få ha just ditt jobb, som skulle älska att stå där bakom kassan och serva kunder. Som skulle kämpa för att få varje kund nöjd.

Men näe, där står de och ser ut som att det är värsta tiden i deras liv.

Vad hände med glad och trevlig liksom?!

Eller när man frågar någon om hjälp, och de kollar på en och låter som om att man förstört deras dag..

gå och göm er på ett lager om ni inte kan möta kunder!



(hormonstinn, näe?)



/Alexandra

2010-11-17 23:12:33
URL: http://riktiglycka.wordpress.com
Mia

Alexandra: Ha ha.. Du har så rätt. Det är lika irriterande det!! Och ja… Vi är hormonstinna om några och det är det viktigt för personalen att bemöta oss på rätt sätt… annars så blir det såna här utskällningar! Ha en bra dag!



2010-11-18 07:59:28
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Maja

hatar sånna som är på och pressar en till merköp. man ställer sig ju i kassan för att man är klar.

2010-11-18 08:39:19
URL: http://mcaria.blogg.se/
lovisa

grymt fina!

2010-11-18 08:56:22
URL: http://lavitadilvoisa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0