Löshår!

Jag har fått lite frågor om mitt löshår och vart jag köpt/köper det. Så nu tänkte jag tala om för Er som är intresseade av att själva förlänga håret snabbt och enkelt!

Det började med att jag för kanske  3-4 år sen satte i äkta löshår på salong, med vax. Det var jättefint, var bra kvalitet och jag var helnöjd. Men det kostade dock en del och så blev håret JÄTTE sletet när man väl tog bort hårtränsarna! Så nästa gång när jag ville ha långt hår igen bestämde jag mig för att testa clip on set som man kan välja när man vill ha i och inte.... och det är nog det bästa som finns!!

Jag köper alltid 100% äkta REMY hår då det går att behandla som vilket hår som helst.. kostar ju såklart lite mer, men vill man ha ett billigare alternativ funkar ju även syntet håret. Men då går det ALLTSÅ INTE att platta, locka eller färga!!

Mitt första (blonda) löshår köpte jag i Göteborg i en butik som heter Safari. Ligger mellan Nordstan och kompassen. Jag kommer inte ihåg gatunamnet, men när man går från Nordstan mot kompassen så får man ta vänster i korsningen precis innan kompassen och hålla utkik åt höger. Då lär man inte missa det!



Mitt andra (mörka) löshår köpte jag faktiskt via nätet då jag vid det tillfället inte hade något ärnende in till Götet... och jag hade sån tur att det matchade direkt med min hårfär.  Det kan ju annars vara det som är lite krångligt när man beställer via internet.. att man får skicka tillbaka några gånger innan man får rätt färg!



Men här är adressen till den sidan: www.beautynet.se .... men sen finns det ju massa andra sidor som också säljer löshår så det är ju en smaksak. Men jag är supernöjd med mitt hår och så var det snabb leverans!!

Jag har också även köpt syntethår på Glitter när jag bara vill göra en "busig" rufsig toffs.... som nedan tex: Billigt och enkelt!!



Japp.. det var min löshårshistoria det! Hoppas Ni hittar rätt i djungeln när Ni väl bestämt Er för att förlänga håret!


Kommentarer
Kogosamo

Great work,webmaster,nice design!

2010-12-15 09:47:52
URL: http://kogosamo.blog.ca
enfintjej

hej

jag gillar det du skriver men jag skulle gärna åka till den afären i göteborg, safari, men jag fattade inte din vägbeskrivning alls jag har sökt överallt på internätt men hittar ingen vägbeskrivning, bilder hemsida :(. Kan du hjälpa mig med att typ skicka ett foto där du typ ritar med röd text/tråd där jag ska gå för att komma dit. Mejla mig när du skickar fotot/kartan, [email protected] .TACK så jätte mycket men hör av dig så snart som möjligt för snart reser jag här ifrån:(.TACK SÅ JÄTTE MYCKET DU ÄR BÄST OM DU SVARAR.<3

2012-03-13 17:49:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0