Lägg av va billigt!!!

Oj oj oj vilka fynd jag gjorde idag efter jobbet när jag råkade glida in Åhlens och Lindex!!

Först hittade jag denn "oversize" kofta på Åhlens!

Ordinarie pris: 399:- Rea pris: 199:-  Mitt pris: 0:- (pga 200:- i rabbatkort)

Sen hittade jag (först) denna långklänning på Lindex

Ordinarie pris: 399:- Rea pris: 249:- Mitt pris: 124,50:- då det visst var rea på rean! :)

Och inte nog med det...efter att expediten talat om för mig att man får två för en på rea:n så hittade jag även denna lilla söta klänning.

Ordinarie pris: 349:- Rea pris: 199:- Halva reapriset: 99:- Mitt pris: 0:- (då billigaste plagget blev gratis)

Alltså... Alla tre plagg till ordinarie pris hade kostat mig i runda slängar 1150:- Nu betalade jag 124.50:-

Fan va jag är bra på att shoppa i bland alltså och klänningarna får åka med till Dubai är tanken!!


Kommentarer
Kecka

Åj kofta var skitsnygg!! Och sista klänningen! Vilken puma du kommer bli i dom ;)

2010-11-12 15:33:37
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0