Små kläder!

I dag har "lilla plupp" varit lugn där nere i magen. Visst har han/hon sparkat lite men det har varit lugnare än tidigare dagar!! Tror inte att det är något som man behöver oroa sig för och så länge man ändå känner något så är det nog lugnt. Bebis måste ju också få ha sina vilodagar!

Höll på att packa upp lite påsar som bara stått i hallen ett tag och så hittade jag två små bodysar som jag köpt tidigare. Inte dom roligaste klädesplaggen men oj så små och söta dom är.

Däremot såg jag så himla fina flick kläder idag på Lindex att jag höll på att svimma. :) Små söta rosa nyårsklänningar med släp och päls till. Jag kunde ha dött för att få köpa det. Men nu blir det ju en pojke (tror jag) så klänningar får jag köpa till Alwasalva där "hemma" i Kga i stället. :) Det fanns jätte tuffa och söta killkläder också men det är ju ändå något visst med tjejkläder (oavsett vad vi får).


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0