Snark..

ÄNTLIGEN är tisdagen över för den här gången (också). Jag ska ta och pallra mig upp till sängen nu, för jag är rätt så jäkla trött faktiskt.

Har varit och lämnat C70:in i ett bil garage där den nu ska få stå och värma sig till våren igen. Kändes lite vemodigt att säga hejdå till den.. men den kommer ju tillbaka. :) Hur man nu kan ha känslor för en bil!! Ha ha.. men den har vi haft mycket skoj i och mer lär det bli. Kanske inte den ultimata bilen nu när vi får barn, men nån gång ska man väl vara barnledig trots att man blivit förälder.

Det blev ingen träning för mig i dag heller... bättre lycka i morgon kanske?? Eller när Classe kommer hem så vi kan gå ut å gå lite promenader åtmindstonde. Jag vågar inte gå ut själv nu när det är så mörkt ute. :(


Sicken knasig hand det blev på kortet!!! :)

Nä.. nu lägger vi ner det här och går och lägger oss...hoppas ninjan där nere och börjar bli trött snart.... för annars lär jag inte heller somna på ett tag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0