Underbara tisdag!

Jag var ju på föreläsning i går om Supermat och Livskraft och har bestämt mig för att jag ska vara extra positiv idag när det är den "där dagen" som jag gillar allra minst i veckan!! :) Andra veckor har jag använt mig av betydligt hårdare ord om denna dagen! Men i dag ska bli en bra dag!!

Ha ha.. Jag får ju tacka för kommentarerna som trillar in lite var stans just nu... det var ju inte menat som skäll, men fortsätt gärna!! Det är alltid kul att höra lite feedback eller bara en kommentar om allt och inget. Ni som bloggar vet vad jag menar. Men nu är det slut diskuterat om det... jag ska själv bli bättre på att kommentera andras bloggar...kända som okända!


På bilden längst ner till höger hänger en jacka bakom som gör att "die mage" kanske ser lite större ut än i verkligheten

Jag har även fått lite önskemål om fler magbilder... Nu syns det ju inte så bra när man har svart på sig och tar kort...(därav handen på magen) men det är bättre än inget, och jag lovar att uppdatera Er, i alla fall, varannan vecka med ett lite tydligare magkort...det hinner ju nämligen inte hända så mycket på bara en vecka. Men det där får vi se hur det blir.. ibland blir det fler..ibland mindre!!

Ha en bra tisdag nu då!

Kommentarer
helena

Fina magen <3

2010-11-09 09:11:00
Kecka

Vad fin du är :) Kram

2010-11-09 16:57:11
URL: http://keckan.blogg.se/
Mia

Tack va snälla Ni är! :)

2010-11-09 17:01:18
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0