It´s thursday if you didn´t know that!!

Idag har jag en sån där "slapparful(tors)dag"!



Inget var bra nu på morgonen. :( Men skit samma... det får bli en slappardag helt enkelt. I går kväll hände absolut NADA.... jag höll på mina nya header som kanske inte blev dom bästa, men det är ändå nåt annat än den jag haft i 100 år.

Sen pratade jag lite med ♥:at på msn och så kollade jag på Bonde Söker Fru. Det har aldrig varit ett program jag följt och jag gör det inte nu heller direkt, men är jag hemma så brukar jag oftast tjuvkika lite på det. Men My God säger jag... Det här året slår väl alla rekord i pinsamhet!!

Den ena är ju tystare än den andra... och den andra är svartsjukare än den tredje...osv.. Och så har vi "hästgnägget" Linda Isaksson... USCH.. jag är så elak nu, men hon har så STOR mun. Och lillebror.. Hon HAR större tänder än vad jag har... jag lovar!! :) Men hon är söt ändå, det är hennes stil/attityd jag inte gillar. Men underhållande är det ju! :)

Här kommer dagens (mys)outfit! Och i morgon kommer nya magbilder för v 24 så håll utkik! :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0