Yr i bollen..

Mådde jätteskumt i morse... eller skumt och skumt... jag var helt enkelt svimfärdig hela morgonen hemma. Något som jag faktiskt inte kännt av tidigare. Man blir ju lite orolig så fort det är något som sticker ut från det normala och så börjar man att oroa sig i onödan.

Men efter att jag fått vila lite och Classe servat mig med lite yougurth så kom jag i alla fall iväg till jobbet. Classe följde mig såklart hela vägen, gentleman som han är, för inget får ju hänta "Mia med magen" nu! ♥

Nu har jag tagit mig en liten frukostpaus och fått i mig en smörgås också så nu känns det faktiskt bättre.

Sen passar det rätt bra att det just var i dag som detta kom för kl 11.00 ska vi till barnmorskan på kontroll. Det ska mätas, vägas och tas prover. Och skulle det nu vara något konstigt så får jag nog reda på det nu. Jag hoppas ju bara på något tillfälligt eftersom vi nu ska ut å resa på lördag! :/

Kommentarer
joi

Det du kommer lära dig är att allt man är med om i en graviditet är på ngt vis normalt enligt barnmorskan. Spelar ingen roll vad man säger eller är med om så är det fullt normalt. Konstigt det där.

2010-11-22 12:01:07
URL: http://frokenjoi.blogspot.com
Mia

Joi: Ha ha.. du hade/har så rätt. Det var absolut inget att oroa sig för, och det var HELT normalt att känna så i bland. :)

2010-11-22 12:28:49
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0