Dag två på veckan!

Jag gissar på att jag kommer somna som en stock i soffan i kväll. Någon som sätter emot?? Nä, jag tror inte det va. Vaknade nämligen kl 02.30 i natt. Pigg som en energisk myra...och det gick ju inte lättare att somna om när man visste att Classe snart skulle lämna mig. :( Efter att Classe åkt kl 04:00 i morse somnade väl jag till nån gång runt 05:00 och vaknade av att Classe ringde från Amsterdam och berättade att han kommit fram.



Jag hade stängt av väckarklockan och försovit mig. Nu kan jag ju komma när jag vill till kontoret, men ändå.. brukar ju försöka vara där senast kl 08:00...INTE vakna kl 08:00... :) Men det var ju tur att han ringde.. annars hade jag säkert sovit fram till 09:00 eller nåt. Och när han ringde frågade han om jag försovit mig (eftersom jag lät något förvirrad).. och utan att jag visste om det körde jag en liten vit lögn och sa att jag tog en förtjänad sovmorgon. Det liksom bara kom sådär av ren försvarsmekanism. Men när jag senare vaknat till liv skickade jag ett sms och tackade honom för att han väckt mig och att jag kört en myra. (myra = att man ljugit..lång historia)

Nu ska jag faktiskt ta och glo lite på tv och så får vi se om jag orkar med och göra så mycket mer idag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0