Förbannade skitdator!!

Åhåååå...hade precis skrivit ett inlägg som var dags att publicera då datorn bara bestämmer sig att göra en uppdatering utan att spara ett skit.

Nu orkar jag fan inte skriva om inlägget bara för att jag är arg som ett bi just. Så himla irriterande.. och jag vet att Ni är fler som råkat ut för detta.

Men men inget att göra åt.... det är ändå sjukt skönt att det äntligen är Lördag igen.. Sailor är hemma för andra gången, denna omgång, då han ju varit på kurs i Norge i veckan. Ska bli skönt att ha honom hemma några veckor nu! :)

Idag blir det att göra lite av varje... titta på ett hus... (dock ingen visning idag, men läget kan ju kollas in)..ta en liten tur till en outlet som finns här i Trollis... (vet dock inte om det är något att ha för vi har aldrig varit där) och så ska vi även titta på en ny tv till sovrummet... Det är visst ute med tjocktv nu har jag hört!! :)

Nu hände även en till grej... kan inte ladda upp några bilder... JAG GER UPP!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0