Nu är det slut...

Orkar inte skriva något mer idag för nu är jag trött i bollen. Men jag kan ju ändå nämna att det snöat här i Trollhättan idag. Det låg väl kvar ett par timmar max och tur var ju det för vi har inte bytt till vinterdäck än och inte lär det bli innan Classe kommer hem heller dör den delen.

Var en sväng ute på överby efter jobbet och hittade en mammatröja för 149:-. Som hittat, för det är fan inte billigt att ha en växande mage. :) Och så har jag kollat lite på Robinsson också men blev så frusen att jag gick in å tog en stekhet dusch. :) Lite peeling och brun utan sol på det och jag hoppas vakna upp som en lite fräschare människa i morgon när det vankas helg och allt.

Sov gött då!!! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0