Nytt hår!

Blev så glad när jag öppnade brevlådan och mitt nya löshår låg där. Beställde det igår och det kom idag... bra service det. 100% äkta remy hår är det, så jag kan föna, platta färga som jag gör med mitt vanliga hår. Skulle ju kunnat färga mitt ljusa löshår, men man vet aldrig när man blir blond igen, så det var lika bra att beställa ett nytt så jag har båda delar. :)

Korten är av värsta kvalit´e då jag använder datorkameran... måste lämna in min kamera på lagning förstår Ni... men jaja.. det får duga så länge...



Gött att kunna få fläta håret igen... är ju lite svag för just fläta... tycker det är mycket fint och med mitt halvlånga hår bir det tyvärr inte mycket till fläta av. :) Men nu kom ju räddaren i nöden!! HURRA!!

Kommentarer
Kecka

Snyyggt :)Kram

2010-10-23 09:08:58
URL: http://keckan.blogg.se/
Ela

Hejsan!



Hittade hit till din blogg idag o tycker den är väldigt spännande :o)..



Nyfiken på vart ifrån du beställer ditt löshår, är det clips?



Tack på förhand!

//Ela

2010-11-17 10:13:34
URL: http://elarecur.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0