Ruskväder

Känner mig lite (s)nuvig faktiskt... Känner mig inte sjuk i övrigt, så jag tror inte att det är någon förkylning på gång som tur är. Däremot har jag hört att man kan bli lite snuvig och täppt i näsan när man är gravid, så det är väl "gravisnuva" då kan jag tänka! :)

Kom precis hem och fy farao vilket skitväder det är ute... eller det är ju lite mysigt när man är inne och kan tända ljus å så.. värre är när man måste vara ute i regn och snålblåst.

Men vad gör väl det när det kanske vankas en liten utlandsresa om en månad??? :) Skrev ju för ett tag sen att vi planerade en lite längre resa som skulle blivit till Boracay i Filipinerna... En riktig drömsemester... men efter lite forskning och funderade så kändes inte det som det bästa alternativet nu när jag är gravid. Är dessutom en bit kommen då och det var lite krångligt och dyrt med försäkringar. Sen vill man ju inte riskera något.. det vore ju urdumt.

Därmed inte sagt att man inte kan åka till värmen för det... :) Men i stället för att ha en flygresa på ca 20 timmar...tar denna kanske runt 6-7 timmar. Blir det som vi tänkt kommer det bli en upplevelse... men jag säger inget än... Bokning sker i kväll eller i morgon å då kan jag berätta mer!! :)

Nu är jag hungrig och måste fixa nåt att äta!
Tjo!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0