Då var det dags...

Jahopp!!

Då var det dags för en fuldag idag då!! En torsdag till ära... tur att det inte är fredag i alla fall, för då hade det nog kännst ännu värre.

Det största problemet med mina fuldagar är antingen mitt hår... eller mina kläder. Just nu är det en kombination av allt känns det som. Jag står där framför spegeln och det finns INGET.....ABSOLUT INGET att ta på sig. Eller jo.. det kanske det finns, men idag ska det bli kallat och regnigt.. och jag ville ha ett par brallor.

Har ju typ bara använt leggings, kjol och klänning hela sommaren så att stänga in sig i ett par jeans kändes inte alls bra. Klämde tillslut i mig i ett par "bagyjeans" å ser nu mer ut som en tattare än en tjänsteman!! :(



Det får bli shoppingtur i helgen!!!

Kommentarer
Kecka

Känner likadant! Jag går oxå runt i slappa jeans..tajta går bort just nu :) kram

2010-09-16 12:43:40
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0