Inte till mig....

Det har dimpt ner ett paket i brevlådan idag!!



Dock inte till mig som Ni kanske ser.... Buhu!!!

Jag gjorde ett försök och ringde till pappi och frågade om man kunde få öppna det....men pappi sa att jag inte fick det....då det ju inte är till mig. :(

Så nu måste jag sitta här och undra vad det är för något i paketet ända tills på fredag när Classe kommer hem från Norge.

Tycker faktiskt att det är lite orättvist att inte jag också fick ett paket.. Jag menar.. skickar man ett paket, kan man väl lika gärna skicka två paket? Sen om man fyllt år nyss eller inte...spelar väl inte så stor roll. :)

Kommentarer
sabina

Ny kväll & nya idolartister som är med i kvalet idag, vilka tror du på? :)

2010-09-28 20:35:36
URL: http://musikmongot.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0