Karlskoga!

Då var man "hemma" i kära Karlskgoa igen då!! Den här gången har jag riktigt längtat efter att få komma hit och hälsa på familje(r)n(a)!

Storebror och Rasmus kom och hämtade mig på stationen i Karlstad och när vi kom hem till Kga så blev jag bjuden på 3 rätters middag. Det är lyx det. Idag har vi varit och tittat på Amanda när hon spelat tennis i Stråhallen.. ha ha.. där är det sig likt. :) Känns inte som att det var så jätte länge sen man själv sprang dit och köpte godis i kiosken och spanade på killar som spelade badminton och tennis. :)

Sen åkte jag, Karin, Rasmus och Alwa till stan och köpte skor. Det var egentligen Amanda som skulle ha, men jag kom visst hem med två par jag med. :) Tokigt va!?

Nu gör vi oss i ordning för kalas nummer 1 som ska hållas nere på strandkanten för Olle som fyllt år.. och sen bär det av till Lillebror i kväll för att fira hans födelsedagl!

Så nu är det bäst att jag tar tag i mig själv och försöker göra mig (åtmindstonde) lite söt! :)


Kommentarer
Kecka

Hälsa allihopa :) Kram

2010-09-04 13:50:57
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0