Uppskattad men FUL!!

NEJ!! Jag ska INTE bli tårtdekoratör... jag lovar!! Fulare tårta än såhär får man nog leta efter... Men god var den och upskattat var det!!! :) Får nog lägga ner lite mer själ i det nästa gång!! Och övning ger färdighet säger dom ju!! :)



Men ska jag vara ärlig så gick jag tillslut in för att göra den så ful som möjligt då jag redan från början insåg att den inte blev som jag tänkt mig! :)  Så i stället för att försöka göra det bästa av situationen gjorde jag den ännu fulare!!

Men visst... vill Ni lägga en beställning så var så goda!!! :)


Kommentarer
Kecka

Tycker den var fin :) och huvudsaken är att den var god! Kram

2010-09-28 16:35:03
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0