Snabbt inlägg!

Snart lunch å dags att göra sig i ordning för avfärd mot Karlskoga idag då! :) Skulle ha packat i går men hann aldrig med det då vi kom hem rätt sent från Gbg + att Lexie skulle vara i mammas famn HELA kvällen! det enda jag egentligen har hunnit med är att duscha än så länge.

Barnmässan i går var bra.. men inte WOW. Kommer säkert åka dit nästa år igen men mer för en rolig grej å så kan man allt fynda lite bra grejer! Lundmyr montern blev sponsrad kan man säga!! :) Det är lätt att gå loss när det är billigt! Ha ha..

Passade öven på att träffa min bloggvän Sjomanshustrun och det var verkligen roligt att äntligen träffas efter många mail fram och tillbaka om våra liv som sambo/hustru till sjömän! :) Hoppas vi kan ses snart igen..och VIGGO...Viggolito... sicket liten charmtroll alltså! Såååå söt!!

Nä, nu får jag ta och rappa på lite här och jag tror jag börjar med lite frukost!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0