Dove intense repair balsam!

Jag har ju som buzzador haft möjligheten att testa Dove Intense Repair Express Intensivbalsam.!



Jag har använt det varje gång jag tvättat håret och jag måste säga att det är väldigt bra om man har lite "tovigare" hår!! Typ som lockigt... eller om man haft det uppsatt och håret snott i hop sig.

Om håret fått någon bättre kvalité kan jag inte riktigt svara på då jag TYVÄRR tappar massa hår efter att jag ammat!! :(

Men just därför är detta balsam bra då det slätar ut håret vid användning och jag behöver inte slita extra mycket i det för att få ut dom små tovorna längst ut i topparna!!

Ett litet tips alltså....

Dove Intense Repair Express Intensivbalsam.


Och ja... vill Ni själva bli en Buzzador klickar Ni HÄR!


Kommentarer
Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

va oxå me i den kampanjen å me like alot de balsamet :D

2011-08-22 11:08:58
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0