Försenat!

Som jag väntat på den här kvällen och så är planet från Bergen försenat!! :(

Visserligen bara 1½ timma!

Å ja... Jag kan förstå att Ni kanske tycker att det spelar mindre roll men efter mer än en månad i från varandra så känns, just nu, en timma som en dag!!

Specillt nu på kvällen när man ändå hade hoppats på att få träffas lite innan man gick å la sig. Jag ska göra mitt bästa att hålla mina blå öppna tills han kommer men kan inget garantera.



Bajsflyget har förstört halva min fredagskväll och Lexie gjorde det ju inte bättre genom att vara som en galen jojjo när hon skulle lägga sig. 3000 tåkickar på näsbenet... och halva kalufsen bortdragen så sover hon visserligen nu... men ändå... det gjorde inte det hela bättre om jag säger så! :(

Tårarna sprutar just nu ner för mina kinder...inte för att Classe är försenad utan för att jag tittar på Svenska Hjältar-galan...Vilka verkliga HJÄLTAR det finns alltså! ♥ Beundransvärt ♥

Mitt inlägg känns genast som en fis i rymden! :)

Kommentarer
Malin

Hej! :)



Ville bara säga att jag såg dig igår på Maxi och det blev så naturligt att jag tänkte ropa "Heeej!" men så hejdade jag mig lika fort för du har ju inte den blekaste aning om vem jag är :)



Hehe tänk att man tror sig "känna" personen i fråga som bloggar, lite tokigt :)



Kramar

2011-12-17 08:40:45
Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

hoppas ni får en mysig helg tillsammans nu när hela familjen är samlad =)

är han borta 1 månad åt gången eller?

Kram

2011-12-17 10:12:47
URL: http://www.melissasprinsar.com/
marina

Tack så mycket för det! Har gått runt här med henne dag som natt och inte vetat hur jag ska jag ta mig till. Är ju inte så kul när dom inte mår bra=(.



Hade hon någon gång någon feber under den perioden?

2011-12-17 13:08:24
URL: http://marinalisette.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

fast jag gillar dina små fisar ;) hihi... Klart du blir sur när det förbenade flyget inte kan hålla tiden! Skitflyg!



Satt också med floder som strömmade ner för mina kinder igår! Lite hjärta verkar jag ju ha iaf.



kramen från en stalker

2011-12-17 20:02:20
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0