God Fortsättning!

Julafton är nu över och i dag är det juldagen!

Vi hade en fantastiskt trevlig jul i går och för första gången fick vi fira julafton allesammans.

Alla mina familjemedlemmar från Karlskoga kom hit och så även Classes föräldrar, hans två bröder och så deras moster. Dock saknade vi C-J och P-A:s två tjejer... Emma och Karoline!



Behöver jag säga att det var HELT GALET men julklappar här... så även med maten... Varför tror man alltid att det inte ska räcka och så blir det HUUUUR mycket som helst över? Och hur kommer det sig att det finns julklappar högt och lågt fast att "vi skulle ju inte köpa  någonting till varandra"? :)

Jag har ALDRIG sett maken till julklappar men så var vi ju 20 personer också!  Jag ska dela med mig lite av klapparna sen och jag kan säga att jag VERKLIGEN blev överraskad av ETT paket! :)  Kan Ni gissa vad det var?

Nä.. jag skulle bara gå in här lite snabbt och säga hej och God Fortsättning. Har en del att fixa med här hemma även om vi plockade typ hela tiden i går. :)



Lexie körde järnet i går och var vaken större delen av kvällen innan hon runt 23 tiden till slut somnade! Nu sover hjärtat sovmorgon å det gör hon rätt i! :)

Om ett tag kommer nog Karlskogingarna hit igen... (några har sovit på hotell).. och sen får vi se vad det blir i eftermiddag! Classes föräldrar kanske?

Nu ska jag äta frukost a´la dagen efter och till det ska jag njuta av en julmust! :)

Kommentarer
Evelina - mamma till Lucas

Hej fina ni :)



vi var också typ 21 pers :) Toppen tycker jag!! Hur mysigt som hellst. kramen

2011-12-25 23:25:27
URL: http://evelina84.blogg.se/
Emma - mamma till Maya

Ett sånt fint lektält fick Maya i julklapp och oj vad hon tycker att det är spännande =)

2011-12-26 21:35:26
URL: http://akeroe.blogg.se/
Anna-mamma till Vincent

God jul på dig med! Vad mys ni verkar ha haft!:) Härlig tomte, lite annorlunda;) Kram

2011-12-27 17:23:55
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0