Har Ni saknat oss?

Då var vi på plats igen efter att ha spenderat två nätter hos Classes föräldrar i stan av olika anledningar. Dels för att vi inte haft någon bil plus att vi haft olika aktiviteter i stan i dagarna två. Det är inga problem att gå men pga det dåliga vädret samt att det blir mörkt så himla fort så har vi valt att sova kvar i stan där ju även bilen har varit.

Men i morse var den klar så nu är vi tillbaka hemma och ska ta helg! Vad nu det innebär? Jo.. vi ska på dop i morgon bla och var faktiskt bjudna på två men kunde ju bara tacka ja till ett.



Det ena är i Sthlm där min kusin Mattias och hans Luiza ska döpa deras dotter Julia som kom i somras! :)Och det andra är ett par kompisar här i Trollis där Oliver snart 7 månader ska döpas.

Jag tackade ja till sistnämnda! Men.....Självklart ville jag åka till Stockholm då vi ju så sällan träffas nu för tiden. Dock känner jag bara att jag, den här gången, tyvärr inte orkar resa så långt med Lexie (ensam). Visserligen skulle jag ha mellanlandat i Karlskoga men det blir ändå mycket flängande fram och tillbaka och det är ju inte bara att åka i väg... man ska packa och planera för att vara borta i ett par dagar! Så nej.. den här omgången har varit jobbig nog känner jag!

Men vi tar det en annan gång.. och möjligtvis ses vi ändå till jul!

Vid lunchtid kommer en mamma kompis på besök och ska äta lite lunch så jag ska väl ta och sätta lite fart medan Lexie ännu sover lite förmiddag! :)

Have a nice fredag!

Kommentarer
Maria

Hej ! :)

Therese skrev till mig att du ville läsa min blogg, och självklart får du det :) skicka ett mail till mig så mailar jag tillbaka inloggningsuppgifterna :)



Och du, resa ensam med en 9månaders är ingen hitt. Åkte nyss 100 mil med Alice, gaaaah! Bävar mig inför hemresan med väskor, unge och flyg-tåg-tider :P



Kram!

2011-12-02 10:51:02
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Anna-mamma till Vincent

Hoppas ni får en fin fredag!:)

2011-12-02 11:10:23
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Tove

Mysigt att gå på dop!

Önskar er en jättefin helg!

2011-12-02 13:33:06
URL: http://lovetove.se
Timjanoakleja

Vad skönt med tid hos dina "svärföräldrar", det är ju guld värt att ni har dem så nära och kan vara där.



Förstår att du inte gärna åker ensam med lillan, vi var ju i Sthlm förra helgen och jag var jätteglad att vi var två. Hoppas ni får trevligt på dopet!



Kram

2011-12-02 21:59:36
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com
Tina - Minnas mamma

Har du vägarna förbi Stockholm någon annan gång får du höra av dig så drar vi ihop ett litet gäng och möter upp dig och hälsar :)

2011-12-03 07:19:18
URL: http://hejtina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0