Å så var denna dagen slut också...

Dagen är snart slut och jag ska spendera dom sista timmarna i soffan eller sängen framför tv:n tänkte jag! Först ut är Sofias änglar som just nu börjat på 5:an och sen tror jag att det blir Sommar i Sverige som går på 3:an!



Har varit på vattengympa i kväll som vanligt på tisdagar... Skönt men lite flum flum då denna ledare inte är lika bra som den andra(som by the way är min barnmorska). Dom har varannan gång och det känns som att hon idag liksom improviserar lite och ibland tittar vi bara på varandra där i vattnet och skrattar.

Tur att ingen ser oss säger jag bara... Ha ha.. men som sagt... det är verkligen jätteskönt och jag rekommenderar det varmt!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0